System ERP to jedno z podstawowych narzędzi efektywnego zarządzania zasobami firmy. W tym artykule przeanalizujemy, na co zwrócić uwagę wybierając system ERP dla B2B e-commerce.
Spis Treści
Modułowa budowa systemu ERP dla B2B e-commerce
Inne potrzeby mają największe przedsiębiorstwa, inne duże sklepy online mające w swojej ofercie tysiące produktów, a jeszcze inne raczkujące sklepiki. Dlatego wybór systemu ERP dla B2B e-commerce składającego się z modułów to absolutna podstawa. Dzięki temu możesz dostosować funkcjonalności do swoich potrzeb. Płacisz też tylko za to, z czego korzystasz.
System ERP działający w modelu SaaS
Dobre systemy ERP są dostępne w chmurze, a rozliczenia są prowadzone w stałej opłacie abonamentowej. Model ERP w chmurze zwiększa dostępność nawet dla właścicieli małych sklepów internetowych i przyczynia się do poprawy efektywności działania tych firm.
Moduł obsługujący serwisy aukcyjne i CRM – niezbędny w ERP dla B2B e-commerce
Nie musisz posiadać własnego sklepu online, żeby prowadzić handel elektroniczny. Wiele firm sprzedaje poprzez serwisy aukcyjne. Polecany przez nas system enova365 pozwala na integrację z tego typu platformami.
Do zarządzania sklepem internetowym, prócz ERP dla B2B e-commerce, niezbędne jest też narzędzie do zarządzania relacjami z klientami. CRM do zarządzania klientami ułatwi Twoją pracę poprzez tworzenie notatek ze spotkań, monitorowanie potrzeb klientów oraz śledzenie w jednym miejscu wszystkich zamówień i zapytań produktowych; warto znać także różnice między CRM a ERP.
Więcej na ten temat przeczytasz tutaj.