TRIVA ERP

system dedykowany dla większych i wymagających firm

System TRIVA pozwala na dopasowanie do każdej branży i indywidualnej specyfiki działania
firmy. Jest wysoce konfigurowalna, a jednocześnie przejrzysta i prosta w obsłudze. Widoki
kokpitów można dopasować do każdego odrębnego stanowiska. System bardzo szybko się
skaluje. Dodatkowo, rozbudowane moduły business intelligence pozwalają na pełną
kontrolę procesów i wskaźników aktualizowanych i agregowanych w czasie rzeczywistym.

Elastyczność w obsłudze i budowie
Mobilność, dostęp do ERP w chmurze
Wydajność obliczeniowa i w dostępie do danych
Wielojęzyczność – dostęp w 5 językach

Zobacz jak wiele możliwości daje Ci nowoczesny system ERP TRIVA

“Dążymy do oferowania naszym Klientom coraz lepszych rozwiązań i możliwość wdrażania tak nowoczesnego systemu jakim jest TRIVA, w szczególności w obszarze kadrowo-płacowym, daje nam znaczącą przewagę nad konkurencją. A mając na uwadze łatwość integracji TRIVA z innymi systemami, pozwala nam wdrażać ten system w dużych przedsiębiorstwach i korporacjach międzynarodowych działających na polskim rynku”

- mówi Jerzy Mikołajczyk, współwłaściciela firmy INITIUS Sp. z o.o.

Obszary funkcjonalne dostępne w systemie

Stworzyliśmy wydajny, bezpieczny oraz zintegrowany system ERP, który dzięki rozbudowanym funkcjonalnościom, umożliwia kompleksowe zarządzanie organizacją. System dostarcza funkcjonalnych rozwiązań w sześciu obszarach. W każdym z nich dbamy o pełną zgodność z aktualnymi przepisami polskiego prawa i dostarczamy narzędzia BI wspierające kontrolę pracy organizacji.

Kadry i płace, zarządzanie zasobami ludzkimi

OBSŁUGA PRACOWNIKÓW I PŁAC ZGODNA Z AKTUALNYM POLSKIM PRAWEM
Zapewnia kompleksową obsługę pracownika i wspiera automatyzację czynności obsługi kadrowo-płacowej. System uwzględnia najnowsze zmiany w prawie polskim. Przy wykorzystaniu TRIVA ERP usprawnisz obsługę kartotek pracowników – w tym e-teczki, rozliczenia płac, składanie wniosków urlopowych czy delegacyjnych. Dodatkowo przygotujesz raporty płacowe, podsumowanie dotyczące przepracowanych godzin oraz obsłużysz rekrutację. TRIVA ERP ma możliwość generowania deklaracji rozliczeniowych ZUS i przesyłania ich do Płatnika.

Majątek trwały

EWIDENCJA ŚRODKÓW TRWAŁYCH, INWENTARYZACJE, TERMINARZE KONSERWACJI
W jednym miejscu, dzięki prowadzonej ewidencji znajdziesz dokumenty powiązane z obrotami środków trwałych. System ułatwia wykonanie inwentaryzacji z wykorzystaniem czytników kodów kreskowych. W tym obszarze możesz prowadzić terminarz konserwacji środków trwałych, a także automatyczne naliczanie rat amortyzacyjnych. Obszar prowadzi weryfikację i ewidencję zgodnie z Ustawą o Rachunkowości lub MSR.

Zarządzanie projektami

PLANOWANIE, ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI, PRZYDZIELANIE ZADAŃ, DOKUMENTACJA I RAPORTY, DIAGRAMY PROJEKTOWE
TRIVA wspomaga planowanie i zarządzanie projektami. W prosty sposób członkom zespołu przydzielisz zadania, przypiszesz dokumenty i zakwalifikujesz koszty. Stan projektu zwizualizujesz za pomocą diagramu Gantt’a. Dodatkowo możesz zdefiniować hierarchię między zadaniami. Utwórz budżet dla projektu i na bieżąco planuj i kontroluj koszty oraz przychody. TRIVA ERP posiada innowacyjny mechanizm do zautomatyzowania kwalifikacji kosztów.

Finanse i księgowość

ZGODNOŚĆ Z PRZEPISAMI, EWIDENCJA I ZESTAWIENIA KSIĘGOWE, PRZELEWY, WINDYKACJA
TRIVA ERP jest zawsze zgodny z aktualnymi polskimi przepisami. Wspiera automatyzację tworzenia ewidencji i zestawień księgowych. W systemie sprawdzisz status kontrahenta w bazie VAT Ministerstwa Finansów. Wykonasz przelewy zwykłe, walutowe, do ZUS czy Urzędu Skarbowego. Oprócz tego dokonasz bieżącej windykacji przeterminowanych należności. Obszar jest połączony z webserwisami, dzięki temu płatność może być dokonana bardzo szybko bezpośrednio z systemu TRIVA ERP.

Zarządzanie relacjami z kontrahentami (CRM)

BAZA KONTAKTÓW, KORESPONDENCJA SERYJNA, PROCESY SPRZEDAŻOWE
Zbuduj bazę kontaktów z kontrahentami. W jednym miejscu uzyskasz informację na temat danych kontaktowych kontrahentów, rodzaju działalności czy zaległości płatniczych. Ułatwisz sobie kontakt poprzez przygotowanie korespondencji seryjnej. W systemie przygotujesz lejki sprzedażowe dla kontrahenta i będziesz mógł modelować proces sprzedażowy. TRIVA ERP pomoże Ci kompleksowo zarządzać mobilnymi przedstawicielami handlowymi. Mają oni stały dostęp do informacji o potencjale sprzedażowy Klienta czy weryfikacji sytuacji bieżącej.

Sprzedaż i zakupy

ZARZĄDZANIE PRODUKTAMI, ZAMÓWIENIA, FAKTURY I RAPORTY SPRZEDAŻOWE
Usprawnisz procesy zamówień i kontaktów z kontrahentami. Zdefiniowane zestawienia i raporty oraz możliwość stworzenia własnych, ułatwią codzienne procesy sprzedażowe. Dzięki przygotowaniu kartotek towarów i usług łatwo sprawdzisz przeprowadzone transakcje. W tym obszarze wprowadzisz deklarację JPK i Intrastat, i połączysz system z zewnętrznymi urządzeniami. Obsłuższych magazyny i dokumenty z nimi związane. Skonfigurujesz cenniki i rabaty dla różnych grup.

TRIVA ERP

jest oparta na najnowszych technologiach, dopasowanych do potrzeb rozwijających się organizacji. System zapewnia wsparcie każdego obszaru w przedsiębiorstwie i dostarcza wiele benefitów.

Automatyzacja i usprawnienie procesów

TRIVA usprawnia przepływ informacji w firmie oraz z jej otoczeniem biznesowym. Kokpity dla pracowników, kontrahentów, handlowców pozwalają na wymianę dokumentów w formie elektronicznej. A wszystko to w dowolnym miejscu i czasie, z dowolnego urządzenia.

Komfort i mobilność

TRIVA daje możliwość pracy z systemem na komputerze lub smartfonie, w domu lub biurze, w kraju lub zagranicą. Dostęp do systemu możliwy jest całą dobę, przez 7 dni w tygodniu z dowolnego miejsca. Zawsze wtedy, kiedy potrzebujesz.

Wzrost sprzedaży i wyników finansowych

TRIVA dostarcza konkretne informacje o procesach zachodzących w przedsiębiorstwie. Pozwala oszczędzać czas i usprawnia prace, co przekłada się na wymierne korzyści finansowe. A wszystko to dzięki przejrzystym danym na każdym poziomie - od podsumowania do pojedynczej transakcji.

Bezpieczeństwo systemu w chmurze

TRIVA to rozwiązanie chmurowe, które cechuje wysoki stopień zabezpieczeń. Dane przechowywane w ten sposób są bezpieczne, niezależnie od tego, gdzie z nich korzystasz. Niezawodność i swoboda działania idą w parze z bezpieczeństwem.

Zgodność z przepisami prawa

Oprogramowanie TRIVA ERP posiada pełną zgodność z aktualnymi przepisami polskiego prawa gospodarczego w połączeniu z częstymi aktualizacjami.

Innowacyjne cechy TRIVA ERP

KOKPITY
indywidualne ekrany aplikacji

Kokpit, to podstawowy obszar roboczy w systemie TRIVA ERP dopasowany do pojedynczego użytkownika lub grupy użytkowników o podobnej specyfice pracy. Zawiera elementy, które wykorzystywane są w codziennej pracy każdego pracownika. Dzięki możliwości łączenia obszarów z poziomu kokpitu, workflow procesowy jest usprawniony a problemy spowodowane przez niepotrzebne czynności (np. przeskakiwanie między okienkami) są eliminowane.

WORKFLOW
standaryzacja i automatyzacja procesów

To wewnętrzny mechanizm, który pozwala na standaryzację procesów biznesowych w firmie i automatyzację zaawansowanych procedur w organizacji. Workflow skupia się na 3 elementach - procesie (zadaniu do wykonania), aktywności (przydzieleniu zadania do pracownika) i tranzycji (przejściu od aktywności do aktywności). Dzięki temu pracownik i menadżer mogą śledzić kolejne aktywności, jak i etapy projektu, by działania były jeszcze sprawniejsze.

BI
spersonalizowane raporty i analizy

Oprogramowanie TRIVA ERP posiada pełną zgodność z aktualnymi przepisami polskiego prawa gospodarczego w połączeniu z częstymi aktualizacjami. System pozwala również na weryfikację kontrahentów na tzw. białej liście VAT lub w rejestrze GUS. Moduły obsługi Pracowniczych Planów Kapitałowych, obsługi ZUS i innych procedur księgowo-prawnych pozwolą na przyspieszenie pracy działom za nie odpowiedzialnym.

Porozmawiajmy o tym jak TRIVA ERP może pomóc w Twojej organizacji. Umów się na niezobowiązujące spotkanie podczas, którego zaprezentujemy system.