Z dzisiejszego artykułu dowiesz się, jak system ERP enova365 może pomóc Twojemu sklepowi internetowemu sprzedawać więcej i działać skuteczniej.
Kontynuujemy temat e-commerce na naszych łamach. Być może zastanawiasz się, czy w ogóle system ERP jest Ci potrzebny? Jeśli prowadzisz sklep internetowy, to odpowiedź jest bardzo prosta – zdecydowanie tak! Czytaj dalej, żeby dowiedzieć się, jak oprogramowanie ERP enova365 pomoże Ci prowadzić swój biznes efektywniej i wygodniej!
Spis Treści
enova365 dla sklepu internetowego – obsługa zamówień i magazynów
Kontrola nad magazynem to jeden z podstawowych warunków osiągnięcia sukcesu w e-commerce. Optymalizacja realizacji zamówień oraz nadzór nad zasobami magazynowymi to filary Twojej działalności operacyjnej.
Dedykowane rozwiązanie enova365 dla e-commerce pozwala Ci m.in. podzielić asortyment na kilka magazynów, wycenić zapasy magazynowe czy usprawnić proces realizacji zwrotów i reklamacji. Bez najmniejszego problemu wystawisz również dokumenty: rozchodu (WZ, RW), przychodu (PZ, PW), a także przesunięcia międzymagazynowe (MM).
enova365 dla sklepu internetowego – zarządzanie produktami i cennikami
Warto zacząć ten akapit od informacji, że w ramach jednego systemu enova365 możesz zarządzać wieloma sklepami internetowymi jednocześnie. Pozostałe kluczowe funkcjonalności, na które warto zwrócić uwagę to:
- zarządzanie wszystkimi sklepowymi produktami z poziomu oprogramowania ERP
- ustalanie cen sprzedaży oraz metod ich wyliczania
- zarządzanie rabatami i promocjami
- usprawnienie zarządzania dokumentami sprzedaży
Integracja systemu enova365 ze sklepem internetowym
Najważniejszą korzyścią integracji e-sklepu z systemem ERP jest możliwość zarządzania swoim biznesem e-commerce z jednego miejsca. Tutaj również możesz w ramach tego samego rozwiązania ERP zintegrować wiele e-sklepów.
System ERP enova365 oferuje gotowe integracje dla platform Magento, PrestaShop i Shoper. W ich ramach możesz m.in. tworzyć “karty kontrahentów”, czyli profile klientów, którzy założyli w Twoim sklepie konto i złożyli zamówienie. Na takiej “karcie kontrahenta” znajdą się wszystkie informacje handlowe, takie jak m.in. sposoby zapłaty i dostawy. Na ich podstawie można tworzyć wybrane dokumenty handlowe.
enova365 dla sklepu internetowego – omnichannel w CRM
Omnichannel – wielokanałowa sprzedaż – jest dziś wymagana od każdego właściciela e-sklepu, który chce osiągnąć sukces. Dzięki oprogramowaniu enova365 gromadzisz dane oraz informacje o transakcjach klientów z różnych źródeł (e-sklepu, strony internetowej czy profili w mediach społecznościowych) w jednym miejscu.
Możesz też prowadzić masową komunikację ze swoimi klientami z jednego miejsca do wielu kanałów. Oczywiście wszystkie rozwiązania są dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów w zakresie ochrony danych osobowych i są stale aktualizowane.
enova365 dla sklepu internetowego – rozliczanie i księgowość
Dla wielu przedsiębiorców najbardziej nielubianym elementem prowadzenia biznesu jest księgowość. System ERP enova365 pozwala zbierać i rozliczać wszystkie transakcje w jednym miejscu. W ramach tego możesz liczyć na:
- integrację z wybranymi systemami bankowymi
- wystawianie faktur i paragonów
- eksport dokumentów księgowych do biura rachunkowego
- zarządzanie harmonogramem pracy oraz rozliczeniami z pracownikami
Więcej szczegółów o tym, jak system enova365 wspiera sklepy internetowe znajdziesz tutaj.