1. Strona główna
  2. Blog
  3. Sprawdź, jak system ERP enova365 wspiera sklepy internetowe

Z dzisiejszego artykułu dowiesz się, jak system ERP enova365 może pomóc Twojemu sklepowi internetowemu sprzedawać więcej i działać skuteczniej.

Kontynuujemy temat e-commerce na naszych łamach. Być może zastanawiasz się, czy w ogóle system ERP jest Ci potrzebny? Jeśli prowadzisz sklep internetowy, to odpowiedź jest bardzo prosta – zdecydowanie tak! Czytaj dalej, żeby dowiedzieć się, jak oprogramowanie ERP enova365 pomoże Ci prowadzić swój biznes efektywniej i wygodniej!

enova365 dla sklepu internetowego – obsługa zamówień i magazynów

Kontrola nad magazynem to jeden z podstawowych warunków osiągnięcia sukcesu w e-commerce. Optymalizacja realizacji zamówień oraz nadzór nad zasobami magazynowymi to filary Twojej działalności operacyjnej.

Dedykowane rozwiązanie enova365 dla e-commerce pozwala Ci m.in. podzielić asortyment na kilka magazynów, wycenić zapasy magazynowe czy usprawnić proces realizacji zwrotów i reklamacji. Bez najmniejszego problemu wystawisz również dokumenty: rozchodu (WZ, RW), przychodu (PZ, PW), a także przesunięcia międzymagazynowe (MM).

enova365 dla sklepu internetowego – zarządzanie produktami i cennikami

Warto zacząć ten akapit od informacji, że w ramach jednego systemu enova365 możesz zarządzać wieloma sklepami internetowymi jednocześnie. Pozostałe kluczowe funkcjonalności, na które warto zwrócić uwagę to:

  • zarządzanie wszystkimi sklepowymi produktami z poziomu oprogramowania ERP
  • ustalanie cen sprzedaży oraz metod ich wyliczania
  • zarządzanie rabatami i promocjami
  • usprawnienie zarządzania dokumentami sprzedaży

Integracja systemu enova365 ze sklepem internetowym

Najważniejszą korzyścią integracji e-sklepu z systemem ERP jest możliwość zarządzania swoim biznesem e-commerce z jednego miejsca. Tutaj również możesz w ramach tego samego rozwiązania ERP zintegrować wiele e-sklepów.

System ERP enova365 oferuje gotowe integracje dla platform Magento, PrestaShop i Shoper. W ich ramach możesz m.in. tworzyć „karty kontrahentów”, czyli profile klientów, którzy założyli w Twoim sklepie konto i złożyli zamówienie. Na takiej „karcie kontrahenta” znajdą się wszystkie informacje handlowe, takie jak m.in. sposoby zapłaty i dostawy. Na ich podstawie można tworzyć wybrane dokumenty handlowe.

enova365 dla sklepu internetowego – omnichannel w CRM

Omnichannel – wielokanałowa sprzedaż – jest dziś wymagana od każdego właściciela e-sklepu, który chce osiągnąć sukces. Dzięki oprogramowaniu enova365 gromadzisz dane oraz informacje o transakcjach klientów z różnych źródeł (e-sklepu, strony internetowej czy profili w mediach społecznościowych) w jednym miejscu.

Możesz też prowadzić masową komunikację ze swoimi klientami z jednego miejsca do wielu kanałów. Oczywiście wszystkie rozwiązania są dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów w zakresie ochrony danych osobowych i są stale aktualizowane.

enova365 dla sklepu internetowego – rozliczanie i księgowość

Dla wielu przedsiębiorców najbardziej nielubianym elementem prowadzenia biznesu jest księgowość. System ERP enova365 pozwala zbierać i rozliczać wszystkie transakcje w jednym miejscu. W ramach tego możesz liczyć na:

  • integrację z wybranymi systemami bankowymi
  • wystawianie faktur i paragonów
  • eksport dokumentów księgowych do biura rachunkowego
  • zarządzanie harmonogramem pracy oraz rozliczeniami z pracownikami

Więcej szczegółów o tym, jak system enova365 wspiera sklepy internetowe znajdziesz tutaj.