Żyjemy w świecie, w którym kluczową rolę odgrywa mobilność i ciągły dostęp do danych. Ma to szczególne znaczenie zwłaszcza w biznesie. Trend ten widoczny jest coraz bardziej także w branży ERP. Dlatego firma Soneta – producent systemu enova365 – wychodząc naprzeciw oczekiwań swoich Klientów, przygotowała aplikację enova365 na urządzenia z systemem Android.
Do tej pory z systemu enova365 można było korzystać na wielu urządzeniach – w wersji przeglądarkowej (wystarczy komputer osobisty oraz stały dostęp do internetu, żeby użytkownik mógł cieszyć się przejrzystym oraz nowoczesnym interfejsem z intuicyjnym systemem nawigacji), a także w formie aplikacji na urządzenia z systemem Windows 8.1 i Windows 10. Daje to możliwość efektywnej pracę z systemem ERP także na tablecie. Od niedawna można również korzystać z oprogramowania enova365 na telefonie komórkowym z systemem Android.
Spis Treści
Funkcjonalności enova365 multi
Kontrola i dostęp do danych firmowych z każdego miejsca
Możesz wybrać się w firmową podróż albo na wymarzone wakacje dookoła świata, a dzięki enova365 multi i tak będziesz miał, na bieżąco aktualizowany, dostęp do firmowych danych. Nie musisz nawet pakować do walizki swojego laptopa. Wystarczy tablet lub telefon komórkowy z systemem Android z dostępem do internetu. Tylko tyle potrzebujesz, żeby podejmować kluczowe dla rozwoju firmy decyzje i akceptować poszczególne projekty, przebywając na plaży w Tajlandii czy w wiosce w Meksyku.
Nowe możliwości dla działów HR
System enova365 w wersji multi to świetne rozwiązanie zarówno dla wielkich przedsiębiorstw, jak również firm o zdekoncentrowanej architekturze. Za pomocą urządzenia mobilnego możesz korzystać w firmie z pulpitów do samoobsługi pracowniczej. Dzięki nim Twoi pracownicy mają w czasie rzeczywistym dostęp m.in. do wniosków urlopowych i chorobowych, grafików oraz informacji kadrowych. To wszystko z wykorzystaniem wyłącznie przeglądarki internetowej albo aplikacji mobilnej.
Sprawdź też: System ERP z perspektywy Twojego działu IT
Wszystkie dane, które pracownicy wprowadzają do systemu są od razu wykorzystywane do planowania grafików pracy czy wszelkich harmonogramów. Nie tylko znacząco poprawia to wygodę, ale również wpływa pozytywnie na efektywność – pracownicy nie tracą czasu na załatwianie tego typu spraw standardową drogą.
Pełne wsparcie dla działów sprzedaży
Moduł Przedstawiciel Handlowy, z którego swobodnie można korzystać za pomocą aplikacji enova365 na system Android, zdecydowanie ułatwi pracę członkom działu sprzedaży. Za sprawą tego rozwiązania możliwe jest prowadzenie online kalendarzy i umawiać w ten sposób spotkania z kontrahentami. Co więcej, handlowcy mogą przeglądać wszelkie dostępne dane na temat swoich kontrahentów, historii transakcji oraz mają podgląd na bieżące stany magazynowe.To rozwiązanie stanowi doskonałe wsparcie nie tylko dla pracowników działów sprzedaży, ale dodatkowo wpływa na przyspieszenie czasu obsługi Klienta. Mobilny handlowiec to skuteczny handlowiec!
Sprawdź też: Jak uniknąć porażki podczas wdrażania oprogramowania ERP?
Należy również podkreślić, że mobilna wersja systemu enova365 odpowiada w pełni – pod względem funkcjonalnym – wersji desktopowej. Z dowolnego miejsca na ziemi możesz więc planować, tworzyć i korygować dokumenty, delegować pracowników do poszczególnych zadań czy też przeprowadzać skomplikowane analizy uwzględniające wiele źródeł informacji oraz raportów. Oczywiście wszelkie opcje są nie tylko przyjazne dla użytkownika, ale także zgodne z aktualnymi przepisami prawa.
Sprawdź nasze pozostałe artykuły!