Prowadzisz biuro rachunkowe lub kancelarię podatkową i szukasz oprogramowania, które pozwoli Ci usprawnić działanie Twojej firmy i zaoferować klientom nowe korzyści? Mamy dla Ciebie dobrą wiadomość – właśnie znalazłeś najlepsze rozwiązanie na rynku. Poznaj możliwości systemu enova365 dedykowane biurom rachunkowym.

Uwolnienie dostępu do zawodu księgowego sprawiło, że rynek stał się zdecydowanie bardziej konkurencyjny. Firmy działające na nim muszą zaoferować swoim klientom dodatkowe korzyści, żeby przekonać ich do swojej oferty. Twórcy enova365 doskonale zdają sobie sprawę z tego faktu, dlatego biura rachunkowe i kancelarie podatkowe stanowią jedną z kluczowych grup użytkowników systemu. Wykorzystanie enova365 w firmie sprawia, że biuro rachunkowe może zaoferować swoim klientom szerszy pakiet korzyści, niż tylko obsługę księgową. System jest stale rozwijany i zgodny ze wszystkimi standardami oraz aktualnie obowiązującym prawem. Twoi pracownicy mogą korzystać z programu na dowolnym urządzeniu (komputer, tablet, smartfon) niezależnie od miejsca, w którym aktualnie się znajdują.

Modele pracy z systemem

Biuro rachunkowe może korzystać z oprogramowania enova365 w dwóch modelach pracy. W pierwszym wariancie – online – biuro oraz jego klienci mają nieograniczony dostęp do oprogramowania. Klient może wprowadzać do systemu wszystkie dokumenty – wystarczy, że biuro je zatwierdzi i od razu mogą zostać zaksięgowane. Taka integracja danych automatyzuje wiele zadań księgowego i pozwala mu efektywniej wykorzystywać czas pracy. Ponadto klient biura zyskuje podgląd do wybranych obszarów, takich jak np. raporty, bilanse czy rozrachunki.

Natomiast w modelu tradycyjnym klient biura do eksportu dokumentów wykorzystuje dedykowany moduł enova365 Eksporty Księgowe. Natomiast biuro importuje dane do systemu za pomocą modułu enova365 Importy Księgowe.

Pulpit klienta biura rachunkowego

To bardzo ważny element pakietu przeznaczonego dla biur podatkowych i rachunkowych, a także kancelarii biegłych rewidentów. Umożliwia on stałą dwustronną komunikację na linii biuro-klienci. Platforma jest objęta najwyższą gwarancją bezpieczeństwa, a – jak już wspomnieliśmy w niniejszym tekście – dostęp do systemu enova365 jest możliwy z każdego urządzenia (komputera, tabletu czy smartfona). Wystarczy zatem, że klient biura jest podłączony do Internetu i może wówczas utrzymywać stały kontakt z biurem. Bez problemu prześle też lub odbierze dokumenty.

Tego typu rozwiązanie zdecydowanie podnosi atrakcyjność biura i stanowi wyróżnik na rynku, który często ma decydujące znaczenie podczas podejmowania decyzji przez klienta. Należy też pamiętać, że tego typu rozwiązania powoli stają się standardem w innych branżach, dlatego wielu klientów traktuje je jako coś oczywistego, bez czego nie wyobrażają już sobie współpracy z danym podmiotem. Nie zapomnij także, że wybierając system enova365 sprawisz, że Twoi pracownicy przestaną tracić cenny czas pracy na wykonywanie prostych zadań, które może za nich zrobić system.

Korzystanie z wielu baz danych jednocześnie

Oczywiście korzystając z oprogramowania enova365 można także obsługiwać wiele baz danych jednocześnie. Dzięki temu pracownicy Twojego biura z odpowiednimi uprawnieniami będą mogli swobodnie administrować danymi pochodzącymi z wielu źródeł oraz realizować działania powtarzające się stale dla kilku klientów równocześnie (np. wysyłać eDeklaracje). Wszystkie dane znajdujące się w bazach są prezentowane zarówno w postaci tekstowej, jak i w formie graficznej. Moduł ten zawiera również bardzo przydatną funkcję – z perspektywy wewnętrznych rozliczeń pracowników biura – na bieżąco aktualizowane statystyki pracy poszczególnych operatorów.

Sprawdź moduły podstawowe oraz dodatkowe wchodzące w skład pakietu enova365 Księgowość.