Kontynuujemy naszą miniserię o systemach ERP w działalności usługowej. Dziś pokażemy Wam, jak narzędzie tego typu sprawdzi się w firmie świadczącej usługi serwisowe.
W firmie serwisowej najważniejsze są dwa elementy – zatrudnianie najlepszych dostępnych fachowców oraz efektywna komunikacja z klientami. Jeśli prowadzisz taki biznes, o ten pierwszy element musisz zadbać sam. Ale już w tym drugim aspekcie wyręczy Cię system ERP enova365!
Wdrożenie ERP w firmach serwisowych
Współczesny klient oczekuje nie tylko dobrze i sprawnie zrealizowanej usługi. Równie ważna jest dla niego komunikacja „tu i teraz”. Dlatego musisz na bieżąco informować klienta o postępie prac serwisowych. Nie ma chyba nic gorszego, niż oddanie przedmiotu do serwisu i zero kontaktu z tej drugiej strony. Od razu w głowie pojawiają się setki pytań i jeszcze więcej wątpliwości. A to nie buduje fundamentu pod długoterminową relację na linii klient-Twoja firma.
Na szczęście obsługę zleceń serwisowych można niemal całkowicie zautomatyzować dzięki wsparciu odpowiednich narzędzi. Z pomocą przychodzi tutaj oprogramowanie ERP enova365. Moduł Serwis umożliwia m.in.: rejestrację przyjmowanych zleceń oraz automatyczne wysyłanie komunikatów do klienta o statusie realizacji (wiadomości SMS lub mailowe). Dla każdego urządzenia w systemie tworzona jest również historia napraw oraz przeglądów.
Przeczytaj więcej o funkcjonalnościach modułu Serwis enova365.