System enova365 jest przygotowany do pełnej i kompleksowej obsługi Biur Rachunkowych, a innowacyjne rozwiązania umożliwiają sprawną obsługę Klientów, uwzględniając zgodność z przepisami, automatyzację działań oraz bezpieczeństwo przetwarzania danych w pełnej zgodzie z zasadami cyberbezpieczeństwa w księgowości. Przedstawiamy najistotniejsze funkcjonalności enova365 dla Biur Rachunkowych.
Spis Treści
Księgowość w enova365 dla Biur Rachunkowych
Poza funkcjami opartymi o ogólne zasady prowadzenia rachunkowości, program dostarcza wiele funkcji związanych z automatyzacją i ewidencjonowaniem deklaracji i dokumentów. Moduł księgowości w enova365 został przygotowany z myślą o przedsiębiorstwach prowadzących księgowość opartą o plan kont. To kompleksowa obsługa księgowości elektronicznej firmy w zakresie ewidencjonowania i księgowania dokumentów, a także sporządzania deklaracji i sprawozdań bieżących i okresowych, m.in.:
- Księga Handlowa,
- Księga Przychodów i Rozchodów,
- ewidencja ryczałtowa,
- ewidencja VAT,
- generowanie i wysyłka wszystkich typów JPK,
- rozliczanie kosztów międzyokresowych.
ZOBACZ TEŻ: PRACA ZDALNA W ENOVA365
Moduł Kadry i Płace w enova365 dla Biur Rachunkowych
Część kadrowa systemu jest przygotowana do przechowywania pełnej informacji o danych personalnych zatrudnianych pracowników i zleceniobiorców, o ich rodzinach, zatrudnieniu (etat, umowy zlecenia, etc.), o czasie pracy i nieobecnościach. Odnotowane zmiany w zgromadzonych danych automatycznie tworzą historię zatrudnienia pracownika. W module Kadry i Płace w enova realizowane są wszystkie czynności związane z procesami płacowymi: definiowanie, naliczanie i tworzenie list płac, a także automatyczne generowanie wielu list płac w dowolnym okresie rozliczeniowym, a także automatyczne tworzenie deklaracji dla Urzędów Skarbowych oraz wszystkich wymaganych przepisami ZUS dokumentów rozliczeniowych.
Księga Inwentarzowa w systemie enova365
Moduł Księga Inwentarzowa w enova365 dla Biur Rachunkowych pozwala na pełną rejestrację zdarzeń, związanych ze środkami trwałymi. Możemy otrzymać zarówno aktualny plan amortyzacji, jak i plan amortyzacji na dowolny dzień.
enova365 dla Biur Rachunkowych a pulpit Klienta Biura Rachunkowego
Moduł Pulpit Klienta Biura Rachunkowego to platforma do elektronicznej komunikacji pomiędzy Biurem Rachunkowym i jego Klientami i ma charakter B2B. Użytkownikiem modułu jest właściciel lub pracownik firmy będącej Klientem Biura Rachunkowego. Biuro udostępnia Klientom Pulpit w formie dodatkowej usługi.
Jeśli chcesz poznać wszystkie możliwości jakie oferuje enova365 dla Biur Rachunkowych, skontaktuj się z nami lub skorzystaj z funkcji połączenia telefonicznego z konsultantem.