PPK z perspektywy pracodawcy. Jak wdrożyć i zarządzać programem?

Dołączenie i efektywne zarządzanie PPK wiąże się z wieloma dodatkowymi działaniami dla pracodawcy. Wiele z nich można zautomatyzować dzięki dobremu systemowi ERP. Jak wdrożyć PPK w firmie? Kluczowa w procesie wdrożenia PPK w organizacja jest odpowiednia komunikacja kadry zarządzającej z pracownikami. Im większe jest dane przedsiębiorstwo, tym element ten nabiera większego znaczenia. Sam temat Pracowniczych … Continued

Pracownicze Plany Kapitałowe – odpowiedzi na 4 najczęściej zadawane pytania

Pracownicze Plany Kapitałowe wciąż wzbudzają wiele emocji wśród pracowników – dołączyć czy zrezygnować? W dzisiejszym artykule mamy dla Was odpowiedzi na 4 najczęściej zadawane pytania na temat PPK. Pracownicze Plany Kapitałowe – co to właściwie jest? Pracownicze Plany Kapitałowe to stosunkowo młoda forma gromadzenia dodatkowych oszczędności na poczet przyszłej emerytury pracownika. Jej podstawą prawną jest … Continued

Dlaczego warto przejść na e-teczki pracownicze?

Zastanawiasz się nad cyfryzacją dokumentacji pracowniczej? Sprawdź, jakie są najważniejsze korzyści przejścia na e-teczki. Przypominamy, że od 1 stycznia 2019 roku pracodawcy mogą prowadzić akta osobowe w formie elektronicznej. Więcej na ten temat przeczytasz w naszym poprzednim artykule, który znajdziesz tutaj. Elektroniczne akta osobowe a RODO Jednym z wyzwań procesu cyfryzacji dokumentacji pracowniczej jest zapewnienie … Continued

Cyfryzacja dokumentów w systemie enova365

Czy wiesz, że możesz już prowadzić dokumentację pracowniczą w formie cyfrowej? To nie tylko oszczędność czasu, ale i znaczące obniżenie kosztów obsługi dokumentacji pracowniczej. Wymagania prawne dotyczące digitalizacji dokumentów Z początkiem stycznia 2019 roku weszły w życie nowe zasady, które umożliwiają pracodawcy wybór formy prowadzenia dokumentacji pracowniczej. Może to być tradycyjna forma papierowa lub cyfrowa … Continued

E-commerce w 2021. Jak zwiększyć wskaźnik konwersji w e-sklepie?

Integracja sklepu internetowego z dobrym systemem ERP stwarza szereg możliwości, żeby zwiększyć sprzedaż. Dziś podpowiadamy, jak wykorzystać oprogramowanie enova365, żeby poprawić wskaźnik konwersji w e-sklepie. Jak wprowadzić e-sprzedaż na wyższy poziom? Standardem branży e-commerce jest dziś omnichannel, czyli docieranie do klienta z wykorzystaniem wszystkich dostępnych kanałów sprzedaży. Statystyczny użytkownik potrzebuje kilku (według różnych badań od … Continued

Sprawdź, jak system ERP enova365 wspiera sklepy internetowe

Z dzisiejszego artykułu dowiesz się, jak system ERP enova365 może pomóc Twojemu sklepowi internetowemu sprzedawać więcej i działać skuteczniej. Kontynuujemy temat e-commerce na naszych łamach. Być może zastanawiasz się, czy w ogóle system ERP jest Ci potrzebny? Jeśli prowadzisz sklep internetowy, to odpowiedź jest bardzo prosta – zdecydowanie tak! Czytaj dalej, żeby dowiedzieć się, jak … Continued

Jak system ERP może pomóc w zwiększeniu sprzedaży w sklepie internetowym?

Najważniejszym celem wszystkich przedsiębiorców – niezależnie od branży – jest sprzedawać więcej swoich produktów lub usług. W e-commerce konsekwentnie realizować ten cel może pomóc odpowiedni system ERP. Dane, czyli Twój największy skarb Sklepy internetowe generują codziennie niezliczone ilości danych. Ich odpowiednie zebranie, przetworzenie i wykorzystanie daje potężną przewagę w biznesie. Pewnie zastanawiasz się w jaki … Continued

Praca zdalna – jakie zmiany czekają pracodawców i pracowników?

Szykują się zmiany w Kodeksie Pracy. Istotą ich wprowadzenia jest bardziej szczegółowe uregulowanie zasad pracy zdalnej. Jakie zmiany czekają pracodawców i pracowników? Praca zdalna to zjawisko, które w minionych kilkunastu miesiącach zdominowało rynek pracy. Przed pandemią koronawirusa była to forma pracy, z której pracownicy korzystali dość rzadko. Niezbyt przychylnym okiem patrzyli na nią również pracodawcy. … Continued

Co wybrać – VAT czy ryczałt, a może jedno i drugie?

Jednym z podstawowych pytań, na jakie musi sobie odpowiedzieć przedsiębiorca zakładający działalność gospodarczą jest to, jaką formę opodatkowania wybrać. Dziś bierzemy pod lupę właśnie ten temat. Jaki rodzaj opodatkowania wybrać? VAT to podatek od towarów i usług. Ryczałt zaś to jeden z wariantów podatku dochodowego. Oprócz ryczałtu są jeszcze: rozliczanie się na zasadach ogólnych (17 … Continued

Czy warto przechowywać dane firmowe w chmurze? Nasza analiza bezpieczeństwa

We współczesnej gospodarce informacyjnej jednym z priorytetów firm jest zapewnienie najwyższego stopnia bezpieczeństwa danych. Jednym z lepszych sposobów, żeby to zrobić jest korzystanie z chmury obliczeniowej. Dane w chmurze, czyli właściwie gdzie? Wielu przedsiębiorców zadaje sobie takie pytanie. Dawniej dane w większości przechowywane były na lokalnych serwerach. A jak to wygląda dzisiaj? Jeśli przedsiębiorcy chcą … Continued