Sekretariat

W ramach wsparcia pracy Sekretariatu zrealizowaliśmy szereg narzędzi dla systemu enova365 Poniżej prezentujemy wybrane funkcjonalności. W ramach wdrożenia możemy opracować i wdrożyć inne funkcjonalności wynikające np. ze specyfiki firmy, organizacji przepływu informacji, stosowanych standardów ISO.

  1. Książka nadawcza – umożliwia ewidencjonowanie poczty przychodzącej oraz wychodzącej wraz z generowaniem wydruków książki nadawczej w formacie akceptowanym przez Pocztę Polską
  2. Automatyczne odbieranie i ewidencjonowanie faksów – przygotowaliśmy mechanizm pozwalający na automatyzację odbierania faksów. Mechanizm pozwala na automatyczne odebranie faksu przez faksmodem oraz wygenerowanie odpowiedniego zdarzenia w systemie enova365 z załącznikiem do dalszej obróbki przez sekretariat, w tym zapoczątkowania procesu Workflow.
  3. Automatyczne odbieranie i ewidencjonowanie e-maili – jw. Tylko z wykorzystaniem dedykowanej skrzynki email.

Enova Workflow i CRM Sekretariat Profesionalne Szkolenia i Wdrożenia Dodatki Kraków | initius.pl